پشتیبانی شبکه و سخت افزار

پشتیبانی شبکه و سخت افزار

 فرآيند خدمات فني سخت افزاري براي پشتيباني از رايانه‌ها و تجهيزات جانبي آن همواره  دغدغه شرکت ها و ارگانهای بزرگ و کوچک  بوده واست تا انجا که برخی از شرکت ها افراد متخصص استخدام کرده تا بطور دایم برای حل مشکلات سیستم هایشان تدبیری بیاندیشد با توجه به بحث مدیریت هزینه شرکت ها دست به ابتکاری مدیریتی این قبیل کارها را به عهده شرکت هایی قرار دادند، که بازیابی طلایی ژرف برای این دغدغه  واحد پشتیبانی  سخت افزار را  در نظر گرفته شده است که شامل  فرایند هایی از قبیل مشاوره، پيشگيري از خرابي و نصب و راه‌اندازي، ارتقاء و تعميرات مي‌باشد و  نصب و راه‌اندازي رايانه‌ها و تجهيزات سخت‌افزاري جديد  نیز بر عهده این واحد فعال است .

تجربه نشان می دهد بیشترین  مشكلات ناشی از  عدم آگاهی كافی كاربران در مورد خصوصيات رايانه‌ها و شرايط مورد نياز برای اجرای برنامه‌های مورد استفاده آنها می باشد  كه به سادگی قابل حل است بخش ديگری از مشكلات كاربران مربوط به مشكلات نرم‌افزاری  می باشد مثل پاك شدن عمد یا غیر عمد  يا خراب شدن فايلهای اطلاعاتی بنا به علل مختلف مثل ويروسها،قطعي برق و مشكلات سخت افزاری ميباشد كه با سياستگذاريهای پيشگيرانه می‌توان از اينگونه مشكلات کم کرد . از آنجا كه پيشگيری هميشه ارزانتر و آسانتر از درمان است، پيشگيری از خرابی يكی از نقاطی است كه واحد پشتیبانی  سخت افزا بازیابی طلایی ژرف را به خود معطوف داشته است. از بارزترين نمونه‌های آن می‌توان آموزش كاربران جهت چگونگی استفاده صحیح از رایانه و  بکاپ گیری منظم و مستمر از بانكهای اطلاعاتی استفاده صحيح از سخت افزار و نرم افزارها، همچنين به روز رسانی برنامه ويروس كش و سيستم عامل ويندوز را نام برد.

بازیابی طلایی ژرف برای هر سیستم شناسنامه ای بوجود می آورد که کارفرما در صورت لزوم بتواند از کم و کیف سخت افزار های خود با خبر باشد،

این اطلاعات شامل:

كاربران -

نوع استفاده رايانه در واحد مربوطه -

مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری رايانه‌ها

از اطلاعات فوق در جهت برنامه‌ريزی های آموزشی كاربران، خريد يا طراحی نرم‌افزارهای خاص و خريد و ارتقاء تجهيزات سخت‌افزاری مورد نياز استفاده می‌شود

فرآيند خدمات مشاوره‌ای در برگيرنده كمك‌های مشاوره‌ای بازیابی طلایی ژرف در زمينه مسائل سخت افزاری به كليه رده‌های مديريتی است. از بارزترين خدمات مشاوره‌ای می‌توان

.مشاوره جهت خريد سخت‌افزارهای جديد و مشاوره جهت تخصيص سخت افزارهای خريداری شده برحسب نياز را نام برد

 

عمده فعالیتهای واحد سخت افزاری

 

پشتیبانی فنی سخت افزاری سیستم -

پشتیبانی فنی از انواع سرورها -

تعمیر و نگهداری تجهیزات جانبی رایانه ای و ماشینهای اداری -

فروش قطعات سخت افزار -

تعمير انواع نوت بوك -

انجام سرویس دوره ای سخت افزاری و نرم افزاری 

تماس با ژرف

آیا سوالی دارید ؟احتیاج به مشاوره و راهنمایی دارید؟

در مورد بازیابی اطلاعات به ما ایمیل بزنید و همان لحظه پاسخ خود را در یافت نمایید.

ایمیل های ارتباطی با بازیابی طلایی ژرف:

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

لینک های مهم

  • امنیت اطلاعات
  • امنیت اطلاعات
  • تعمیرات و آموزش
  • تخفیفات طلایی
  • پشتیبانی شبکه

اهداف ژرف

بازیابی طلایی ژرف با هدف ارائه خدمات مناسب در زمینه بازیابی اطلاعات در بهمن ماه سال 1384 توسط کارشناسان حرفه ای ایران تاسیس شد.

بازیابی طلایی ژرف

Scroll to Top